Rabu, 15 Jun 2016

Pelanggan tetap GEL AMANI saya semakin bertambah dan bertambah. 


Seorang pelanggan saya di Batu Pahat, baru masuk 2 minggu menggunakannya, dia kata, woowh lega kerana sekarang dia boleh kembali sembahyang terawih 20 rakaat, tanpa sakit lutut lagi. Sebelum tu, he he katanya, duduklah apa lagi.
Memang baik, untuk lutut dan sendi akibat terseliuh dan sebagainya. Jika terjadi, lagi cepat diberi rawatan lebih baik. Kalau bertangguh .... ikut suka hatilah.
Bertindak segera. Nabi saw bersabda, Badan anda mempunyai hak ke atas diri anda, justeru harus dipenuhi haknya.

Testimoni terbaru yang saya terima:

4 April 2017:

Ketika saya cod anaknya sempat bercerita katanya ibunya sudah tak mampu berjalan kerana tak tahan menahan sakit lutut yang ditanggungnya sejak dua minggu sebelumnya. Terima kasih kepada si anak berkenaan kerana sudi menulis luahan di atas.

28 March 2017:
Seorang lagi menceritakan perkembangan ayahnya setelah menggunakan botol pertama GEL AMANI yang ditempahnya dua minggu sebelumnya. Ketika saya cod untuk dua botol kedua, dia sempat menceritakan: Selepas habis botol pertama, dan bermula botol kedua ayah tidak lagi mengaduh ketika mengangkat kakinya ketika masuk ke dalam kereta. Dia sudah boleh tersenyum. Katanya. Kerana itu ayahnya minta belikan lagi dua botol lagi.

Sejak akhir-akhir ini ramai yang membuat repeat order GEL AMANI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan